Het trottoir werd vernieuwd in 2009, en zag er goed uit. Zo goed dat wij voor onze verbouwing besloten om (extra) rijplaten aan te laten brengen, en om de vrachtwagen die grind kwam brengen, dat in 2 charges te laten doen.
Busbedrijf Connexion besloot in 2010 - ter plaatsing van zo'n electronisch info-bord - het trottoir op te breken.
Vervolgens onstond een gaslek(je), dus die zijn ook aan het graven geslagen.
Na het graven de tegels lekker omhoog laten wijzen en de trilplaat erop. Tsja, dan krijg leuke (not!) effecten.
Behalve dat het gewoon slordig is : besef wel dat wij als burgers betalen voor dit soort onkunde.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten