woensdag 6 april 2011

Knutselen aan het trottoir

Werk creeeren kun je ook zelf als nutsbedrijven.
Het trottoir werd vernieuwd in 2009, en zag er goed uit. Zo goed dat wij voor onze verbouwing besloten om (extra) rijplaten aan te laten brengen, en om de vrachtwagen die grind kwam brengen, dat in 2 charges te laten doen.

Busbedrijf Connexion besloot in 2010 - ter plaatsing van zo'n electronisch info-bord - het trottoir op te breken.
Vervolgens onstond een gaslek(je), dus die zijn ook aan het graven geslagen.

Na het graven de tegels lekker omhoog laten wijzen en de trilplaat erop. Tsja, dan krijg leuke (not!) effecten.
Behalve dat het gewoon slordig is : besef wel dat wij als burgers betalen voor dit soort onkunde.





donderdag 16 oktober 2008

Je komt zoveel leuke Blogs tegen, tijd voor de eigen bijdrage op www :)
Deze blog om eens lekker van me/ons af te schrijven en om familie en vrienden te vermaken!